Προγραμματισμός Lego Mindstorms

Το LEGO MINDSTORMS Education EV3 είναι διαμορφωμένο για χρήση στην τάξη και περιέχει ότι χρειάζεστε για να διδάξετε την χρήση της κορυφαίας πλατφόρμας εκπαιδευτικής ρομποτικής LEGO MINDSTORMS Education EV3. Επιτρέπει στους μαθητές να χτίσουν, προγραμματίσουν και να δοκιμάσουν τις δικές τους λύσεις σε πραγματικά προβλήματα της ρομποτικής τεχνολογίας.
Αρχικά, οι μαθητές ξεκινούν γνωρίζοντας τα μηχανικά μέρη των Lego Mindstorms και το περιβάλλον προγραμματισμού. Οι ενότητες που καλύπτονται στο πρώτο στάδιο είναι:
  • Κατασκευή του βασικού ρομπότ δοκιμών - Driving Base
  • Γνωριμία με τα μηχανικά μέρη και το Λογισμικό για τον προγραμματισμό του ρομπότ
  • Προγραμματισμός των κινητήρων - Βασικές κινήσεις
    • Κίνηση Ευθεία
    • Κίνηση Δεξιά
    • Κίνηση Αριστερά
    • Κίνηση Όπισθεν
  • Χρήση εικόνων και ήχων
  • Δομές Επανάληψης
  • Δομές Ελέγχου
  • Αισθητήρας Αφής
  • Αισθητήρας Χρωμάτων
  • Αισθητήρας Υπερήχων
  • Μετακίνηση Αντικειμένων
  • Τελική Δοκιμασία
Το επόμενο στάδιο του προγραμματισμού Lego περνάει σε επίλυση ποιο σύνθετων προβλημάτων με την χρήση αισθητήρων και τη δημιουργία νέων εντολών προγραμματισμού. Οι ενότητες που καλύπτονται στο δεύτερο στάδιο είναι:
  • Ultrasonic Wall Follower
  • Χρήση Μεταβλητών
  • Custom Εντολές
    • Κίνηση
    • Περιστροφή
    • Color Line Follower
  • Αισθητήρας Υπερύθρων
  • Τελική Δοκιμασία
Στο τρίτο επίπεδο δυσκολίας γίνεται χρήση των γνώσεων από τα δύο προηγούμενα επίπεδα, και εισαγωγή στην χρήση του Γυροσκοπίου. Οι ενότητες που καλύπτονται στο τρίτο στάδιο είναι:
  • Proportional Control
  • Proportional Line Follower
  • Χρήση γυροσκοπικού αισθητήρα
  • Data Logging
  • Τελική Δοκιμασία